Obchodní podmínky Adam Fišer | Wanex

  1. Všeobecná ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky slouží pro správu IT služeb zejména správy sítí, hostingu, bezpečnostní SSL certifikátů a dalších služeb (dále jen „Služba“) pro poskytování produktů, zboží a výrobků (dále jen „Produkt“) jsou nedílnou součástí smlouvy, která byla uzavřena prostřednictvím komunikace na dálku (formou odeslání formuláře a akceptací smlouvy, formuláře), dále jen „Smlouva“ a mezi účastníkem dále jen „uživatel“ a provozovatelem, kterým je Adam Fišer, se sídlem Máchova 1535/4, 746 01 Otice, IČ: 73904741, DIČ: CZ8412145423 (plátce DPH), zapsaný v živnostenském rejstříku, Magistrátem města Opavy, obecní živnostenský úřad, ev. č.: 380601-29837-00 dále jen „provozovatel“.
  2. Zákazníkem se rozumí kupující, uživatel, administrativní kontakt, fakturační kontakt, technický kontakt nebo jakákoli jiná osoba, firma nebo osoba spojená s objednávkou produktu nebo služby dostupných prostřednictvím webových stránek provozovatele nebo jinými prostředky.
  3. Prodejce se rozumí jakákoli osoba, společnost nebo osoba, která vstoupila do smluvního vztahu pro prodej produktů a služeb provozovatele prostřednictvím internetových stránek provozovatele nebo jinými prostředky.
  4. Provozovatel poskytuje své produkty a služby zákazníkovi na základě těchto obchodních podmínek. Ty tvoří smlouvu mezi provozovatelem a zákazníkem.
  5. Zákazník bere na vědomí a souhlasí s tím, že jakýkoli produkt nebo služba je poskytována „jak je“ a že provozovatel nenese žádnou odpovědnost za aktuálnost, vymazání, chybné dodání nebo selhání uložených informací, jakékoliv komunikace zákazníka nebo osobního nastavení.
  6. Nový zákazník je stanoven jako případný kupující, uživatel, administrativní kontakt, fakturační kontakt, technický kontakt nebo osoba, společnost nebo subjekt spojený s objednávkou, která nebyla provedena, nebo nevyužil služeb provozovatele.
  7. Stávající zákazník je stanoven jako případný kupující, uživatel, administrativní kontakt, fakturační kontakt, technický kontakt nebo osoba, společnost nebo subjekt spojený s objednávkou, která již dříve objednávku provedla, nebo využil služeb provozovatele.
  8. Tato smlouva upravuje práva a povinnosti zákazníka, prodejce a provozovatele.
  1. Práva a povinnosti

  1. Tato smlouva upravuje práva a povinnosti zákazníka, prodejce a provozovatele.
  2. Zákazník, provozovatel a prodejce souhlasí s tím, že některé výrobky a služby mohou mít své vlastní smluvní podmínky, dohody a smlouvy. Zákazník, provozovatel a prodejce souhlasí s těmito smluvními podmínkami, dohodami a smlouvami nebo podobnými dokumenty.
  3. Zákazník je povinen poskytnout pravdivé, přesné a úplné informace podle pokynů každé registrace, objednávky nebo podobného formuláře.
  4. Zákazník se zavazuje vynaložit veškeré úsilí potřebné pro poskytnutí produktů a služeb a zavazuje se maximálně spolupracovat s dalšími subjekty, jejich součinnost je vyžadována.
  5. Zákazník udržuje a neprodleně informuje provozovatele o aktualizaci registračních údajů, data aplikací, registračního formuláře nebo podobné údaje, aby byly pravdivé, přesné, aktuální a úplné. Pokud jakákoliv informace, která je nepravdivá, nepřesná, neaktuální, neúplné nebo pokud má provozovatel rozumné důvody se domnívat, že tyto informace jsou nepravdivé, nepřesné, neaktuální nebo neúplné, má provozovatel právo pozastavit nebo ukončit zákaznický účet, poskytování produktů a služeb a odmítnout jakékoliv současné a budoucí použití jakéhokoliv účtu, produktu nebo služby nebo jakoukoliv její část.
  6. Uživatel nesmí používat mechanismy, nástroje, programové vybavení nebo postupy, které mají nebo by mohly mít negativní vliv na provoz provozovatele.
  7. Provozovatel zakoupí produkty a služby za účelem dalšího prodeje zákazníkovi. Prodejce se zavazuje seznámit zákazníka s obchodními podmínkami poskytování jednotlivých produktů a služeb.
  8. Provozovatel a prodejce vynaloží obchodně přiměřené úsilí pro nabízení a podporu nabízených produktů a služeb.
  9. Provozovatel si vyhrazuje právo zrušit, ukončit, převzetí produkty a služby v případě, že produkt nebo služba, účet nebo podobné se stane neaktivní. Neaktivní je definována jako žádná finanční činnost, které provádí prodejce po dobu dvanácti měsíců nebo déle, podle uvážení provozovatele.
  10. Zákazník a prodejce je povinen nahlásit chyby provozovatele zejména chyby internetových stránek, které by mohly vést ke zneužití systému nebo neoprávněnému obohacení. Zákazníkovi a prodejci je také zakázáno tyto chyby zneužívat a to i v případě ověřování chyby pro poskytovatele.
  1. Cenové a platební podmínky

  1. Cena za produkty a služby je stanovena dle aktuálního platného ceníku zveřejněného na internetových stránkách provozovatele.
  2. Dnem zaplacení se rozumí připsání platby v plné výši na bankovní účet poskytovatele.
  3. Poskytnutí produktu nebo služby dochází po plném uhrazení objednávky vydané provozovatelem. Zaplacením nevzniká nárok na úspěšné poskytnutí produktu nebo služby.
  4. Nebude-li poskytovatel schopen realizovat plnění produktu nebo služby, budou zákazníkovi vráceny na kreditní účet finanční prostředky.
  5. Finanční prostředky vložené na účet poskytovatele budou přijaty ve formě kreditu uloženého u provozovatele na účtu zákazníka nebo partnera. Zákazník a partner obdrží daňový doklad. Kredit uložený u provozovatele na účtu zákazníka nebo partnera navrátí provozovatel na základě výzvy, po doručení podepsaného dobropisu provozovateli. Vrácení kreditu je spojeno s poplatkem dle aktuálního ceníku.
  6. V případě nespolupráce zákazníka se zajištěním produktu nebo služby či z důvodu nečinnosti zákazníka může poskytovatel zajištění pozastavit a po 30 dnech od posledního upozornění zrušit a vrátit plnění snížené o administrativní náklady.
  1. Doba trvání a ukončení služeb

  1. Provoz služby se sjednává na dobu neurčitou, není-li uvedeno v objednávce jinak. Provoz služby se automaticky prodlužuje, pokud zákazník nedoručí poskytovateli písemnou žádost o zrušení poskytovatené služby nejpozději do 14 dnů ode dne uplynutí období, na které má zákazník službu zaplacenou.
  2. Provoz služby lze vypovědět bez udání důvodu.  V případě závažného porušení povinností zúčastněné strany, lze podat výpověď služby s okamžitou platností.
  3. V případě, že dojde ke změně služby takovým způsobem, že službu nebude možné provozovat dle původního ujednání (zejména změna DNS záznamu domény, technického kontaktu domény apod.), není poskytovatel povinen nadále provozovat smluvené služby. Tato skutečnost je považována za výpověď provozu služby ze strany zákazníka bez udání důvodů.
  4. Pokud je provoz služby vypovězen ze strany poskytovatele, má zákazník nárok na vrácení poměrné části poplatku služby za nevyužité období. Nárok na vrácení poměrné části ročního poplatku služby za nevyužité období zákazníkovi nevzniká, pokud dojde k vypovězení provozu služby z důvodu závažného porušení povinností zákazníka, uvedených v těchto obchodních podmínkách.
  5. Pokud je provoz služby vypovězen ze strany zákazníka, nemá zákazník nárok na vrácení poměrné části ročního poplatku služby za nevyužité období.
  6. Poměrnou část ceny služby není možné vracet u domén, certifikátů a dalších služeb, kde je stanovena minimální doba užívání podmínkami registrátora domén, certifikačními autoritami apod., které poskytují tyto služby.
  7. Smluvní strany se výslovně dohodly, že je Poskytovatel oprávněn po ukončení smluvního vztahu kompletně zlikvidovat uživatelská data zákazníka.
  8. Spotřebitel, má právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy. Oznámení o odstoupení zašle spotřebitel poskytovateli v písemné formě pozemní poštou nebo na kontaktní e-mail podpora@wanex.cz. Spotřebitel má v případě odstoupení povinnost uhradit poměrnou část ceny služeb, u kterých již poskytovatel začal s jejich plněním, resp. uhradit plnou cenu již poskytnutých služeb dle těchto obchodních podmínek zejména bodu 4.6.
  1. Ochrana osobních údajů

  1. Osobní údaje uživatele/zákazníka uvedené při registraci jsou zpracovány provozovatelem. Poskytnuté údaje budou zpracovány za účelem nabízení produktů, služeb a k marketingovým účelům. Uživatel souhlasí s tím, že provozovatel může použít jeho jméno a logo v prezentacích, marketingových materiálech, seznamech zákazníků, partnerů a jiným zde neuvedeným činnostem.
  2. Zákazník vysloveně souhlasí s předáním osobních údajů třetím subjektům zejména prodejci pro zajištění plnění předmětu smlouvy.
  3. Uzavřením této smlouvy uděluje uživatel v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, v platném znění (dále jen „ZOOÚ“) souhlas se zpracováním osobních údajů poskytnutých dle této smlouvy a Registrace provozovateli jako správci, za účelem identifikace uživatele při užívání Služby.
  4. Uživatel dává souhlas se zpracováním svých osobních údajů při registraci. Poskytnuté osobní údaje mohou být zpřístupněny zaměstnancům provozovatele. Provozovatel jako správce je oprávněn pověřit v souladu se ZOOÚ třetí osobu jako zpracovatele osobních údajů.
  5. Uživatel bere na vědomí, že provozovatel může být povinen poskytnout osobní údaje na základě zákona nebo ke splnění své zákonné povinnosti (např. v rámci soudních či správních řízení).
  1. Závěrečná ustanovení

  1. Smlouva, stejně tak jako práva a povinnosti ve Smlouvě neupravená, se řídí obchodním zákoníkem a předpisy souvisejícími, vše v platném znění.
  2. Provozovatel si vyhrazuje právo jednostranně změnit obchodní podmínky. Provozovatel je povinen oznámit skutečnost, že byla změněna a zveřejnit jejich nové aktuální znění na internetových stránkách provozovatele. Změny vstoupí v platnost nejdříve 7. den od jejich zveřejnění. Za projevení souhlasu ze strany uživatele se považuje objednávka produktů a služeb ze strany uživatele, prodejce i po datu určeném provozovatelem jako datum účinnosti změny.
  3. V případě, že by některé ustanovení smlouvy bylo z jakýchkoliv důvodů neplatné nebo neúčinné, nezpůsobuje tato skutečnost neplatnost nebo neúčinnost ostatních částí smlouvy.
  4. Práva a povinnosti založené touto smlouvu a z ní vyplývající nemůže žádná ze stran postoupit na jinou osobu bez předchozího písemného souhlasu druhé smluvní strany.
  5. Smluvní strany jsou povinny informovat druhou smluvní stranu o veškerých skutečnostech, které jsou nebo mohou být důležité pro řádné plnění této smlouvy.
  6. Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dnem 1.1.2019
Byla tato odpověď nápomocná? 33 Uživatelům pomohlo (197 Hlasů)

Powered by WHMCompleteSolution